کد پرچم
کد پرچم
تابستان طوفانی پرز در صورت رفتن مورینیو
Online User
تاريخ : جمعه 17 آذر 1391برچسب:, | 11:55 | نویسنده : hassan7

به گفته وبسایت اکودیاریو ، فلورنتینو پرز برنامه ریزی کرده تا در صورتی که خوزه مورینیو در پایان فصل برود ، با تحولاتی بزرگ هواداران را به وجد بیاورد . یک مربی جدید و پنج خرید را به عنوان آرای انتخابی خود در نظر گرفته تا هواداران را در تابستان 2013 به هیجان آورد . 

بنا بر این گزارش ، مورینیو شانس زیادی برای ماندن در رئال ندارد و فلورنتینو گزینه های مختلفی را برای حضور در روی نیمکت رئال مد نظر گرفته است . لوو ، لیپی ، آنجلوتی و لورن بلان گزینه هایی هستند که شانس حضور روی نیمکت رئال را دارند .
در مورد بازیکنان هم هدف اصلی او خرید رادامل فالکائوست . او می خواهد که 55 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد بازیکن کلمبیایی را بپردازد و این بازیکن را به عنوان ستاره تیمش به خدمت بگیرد . البته این باعث می شود که یکی از میان هیگوائین و کریم بنزما تصمیم به ترک باشگاه بگیرند .
مدیر می خواهد تیم را در تمامی پست ها تقویت کند و خون تازه ای را پس از مورینیو به تیم تزریق کند . گزینه هایی نظیر گوتزه ، آندرس فرناندز (دروازه بان ذخیره) مد نظر باشگاه هستند و شاهین و کارواخال هم شانس زیادی برای بازگشت دارند . کریستیانو نیز قراردادش را تمدید می کند تا پرز یک تابستان سیل آسا را داشته باشد .